Thursday, July 30, 2020

Former President Obama Unleashes On President Trump. Says He Has A 'Nativist, Racist And Sexist' Agenda. Also Brought Up Past Sex Assault Allegations Against Trump

Barack Obama has brought up sex assault allegations against Donald Trump, slammed the president's 'nativist, racist and sexist' agenda and told George Clooney the November 2020 election keeps him up at night during a series of fundraisers for Joe Biden

Daily Mail: REVEALED: Obama has raised sex assault allegations against Trump and slammed his 'nativist, racist and sexist' agenda during virtual fundraisers for Biden that have included George Clooney

* Obama has appeared in virtual Biden fundraisers over the last two months
* He has shared his fears of voter suppression and slammed the administration
* In his scathing series of attacks, he didn't mention the president by name
* Obama has mentioned Trump's 'assault's on women' and his 'racist' agenda
* In a chat with Illinois Governor J.B. Pritzker, he loosely referenced Nazi Germany
* He has raised more than $24million for his former VP with 100 days to the vote
* Obama has praised Biden and even pushed back at donors with criticism

Barack Obama has brought up sex assault allegations against Donald Trump, slammed the president's 'nativist, racist and sexist' agenda and told George Clooney the November 2020 election keeps him up at night during a series of fundraisers for Joe Biden.

Over the last two months, the former president has been dialing into virtual chats for Democrat donors, who pay up to $250,000 a ticket, in a bid to help his former VP win the White House.

On Tuesday, he told Clooney that fears of voter suppression and an effort by Trump to question the legitimacy of the election is stopping him from sleeping.

During similar events over the last few weeks, that have raised $24million, Obama also mentioned accusations of Trump ‘assaulting women’, according to the New York Times.

Read more ....

WNU Editor: He also made a loose reference to Nazi Germany. Hmmmm .... the polls, media pundits, and many Democrats (plus some Republicans) are saying that Biden is going to win by a landslide in November. Maybe so. But former President Obama clearly believes (and fears) that President Trump is going to be re-elected.

More News On Former President Obama Blasting President Trump.

Obama (Privately) Slams Trump -- New York Times
Obama Unleashes on Trump Privately as He Raises $24 Million for Biden -- Axios
Obama calls out Trump's 'nativist, racist, sexist' rhetoric at donor events: report -- The Hill
Obama Rails at ‘Nativist, Racist, Sexist’ Trump, Warns ‘Echo Chamber’ Will Turn Out GOP Voters -- Sputnik

21 comments:

Anonymous said...

TBH, the president is a lazy fascist twat.

So, technically, he's not wrong.

In other news, it looks like the DHS Einsatzgruppen will be leaving Portland soon.

Don't worry bootlickers, until the DHS is physically destroyed; which can't happen soon enough, they'll pop up somewhere else.

Crusader said...

I see rolling our Obama as a sign that things aren't as rosy as they appear for the Dems.

Crusader said...

*out*
Too much coffee today.

RussInSoCal said...

Whenever Preezy Bambi talks and lies and gaslights like he did today - like the narrow-ass little cunt he's always been - I remember why Trump was elected in the first.

Remember, if things were so great under Preezy, there would be no President Trump.

The more Preezy Bambi talks and agitates for Biden - annoying the voting public - the better for Trump.

Anonymous said...

Barack Hussein Obama. Two terms. Winner.

DJT. One term. Loser.

Deal with it.

RussInSoCal said...

8:38 PM

You better run, go get some good lube for that phallus-shaped crystal ball of yours...

Anonymous said...

YES, bARACK obAMA ALLUDES TO nazi GERMANY, WHEN TALKING ABOUT THE CURRENT PRESIDENT, WHO HAS JEWISH grandchildren.

Barack is the one, who threw his own maternal grandmother under the bus as racist. You know, the maternal grandmother that 1/2 raised him.

Trump is so racist that he worked with Kanye to free thousands of Black Americans from prison.

Anonymous said...

8:41 You said you'd meet me Nov 4, just another one of your lies? You're not even a very good liar, deal with it! Lololo

RussInSoCal said...

9:01 PM

WTF are you talking about, fool?


(and you can call me Russ)

Anonymous said...

Remember when previous Presidents didn't criticize current ones. Jimmah Carter and Barrack Obama obviously don't. Yet another example of the political double standard.

Anonymous said...

DHS has always been in Portland. Those people are not leaving.

DHS brought in additional people. The additional are not leaving until the state and local police can handle the job. The state and local police can handle the job if the mayor and the governor will allow them.

The mayor and the governor are grandstanding. The mayor is a 2-faced loser who had the the police clear an occupation zone set up across from his home, but ignores it when it happens elsewhere.

The governor is a self-avowed bi-sexual, who decided it was better for some strange reason to be married to a guy rather than a lesbian. Go figure. I figure that she is confused after having grown up in a whacked society and having gone to a whacked college.

Anonymous said...

"Maybe so."

You changed your tune quickly WNU.

Nicolas Darkwater said...

'The experts predict Biden in a landslide."

They said that the same thing about Hillary.

Anonymous said...

That Obama tune hasn't aged well, has it?

And how classy to smear the current president as the worst person in history basically. Unbelievable.

Something is up. That's what desperation sounds like.

Who would vote for a China appeaser like Biden anyways, while Trump on record has bashed China (and our political elite) for decades for these bad trade practices. For everyone to watch on YouTube. It's from the 90s interview with nbc or abc. He's been so consistent on this.

Also imagine you'd have an even weaker border now that there's a global pandemic going, and tons of fear mongering on all sides. So you just know that if/ once you got a vaccine there will be a rush on any border whose nation has it.

So Trump was right on the border as well, but could have done more yet.. but realistically there's no money for it but the 3-4 billion he got. It helped in those handful of towns but to finish it for all of the US southern border would require easily a trillion.

On trade barriers and imbalances. It's correct that it also hurts the US. But the buyer (you) can and will always find sellers elsewhere. That's what's happening now and started to happen even before the pandemic. I remember clearly how the Chinese already panicked around late summer 2019. The pandemic earliest outbreak is thought to be shortly after in Wuhan. I don't believe in such kind of coincidences, I rather think the Chinese engaged in a fail forward strategy to conceal their otherwise humiliating defeat.

This way, by ruining the entire world economy through a global pandemic, the Chinese getting more time to admit defeat/ try to quickly do something about that 20-30 trillion hole in their economy all glued together with faked stock prices, vast empty office landscapes, crazy bad housing bubble even before, faked gold, faked gdp etc

It's the equivalent of flipping over a monopoly boardgame when you lost or were caught cheating. And then instead of admitting defeat and paying the banks, you flip over the board and tell everyone not to complain, otherwise.... you guessed it, you're racist!

That's what's going on just on a global level. And if the rules are not enforced, it means all the earnings you made in that game of monopoly might be at risk as both sides are right now busy influencing the bodies that govern world affairs. UN, WHO, IMF.. they're all being targeted. Your government is being infiltrated too. In Australia a member of parliament apparently worked for the CCP and openly pushed Chinese narratives all of a sudden. Turns out he was compromised and will no longer be a part of the Australian government. The EU parliament... Washington..

Again. Biden's son made a lot of money through China. Trump has been calling them out since the 90s and every Democrat tries to have him fail. Why is that?

Anonymous said...

Sorry Russ,
I meant 8:38. It's my mistake.

Anonymous said...

I have no interest in engaging in arguments hee but would note that under Hitler, there were, in fact, Jews (a few) who were protected with Hitler's permission and considered special and therefore not subject to the nearly universal elimination of Jews in Germany and conquered lands

https://www.telegraph.co.uk/history/world-war-two/9379575/Adolf-Hitler-protected-his-Jewish-former-commanding-officer.html

Fitriani Suhesti said...

Saya Fitriani Suhesti dari kota Medan. Saya melihat postingan ibu Yanti Ari dengan detil bagaimana dia meminjam dari Guaranty Trust Loans untuk memulihkan usahanya dan juga mengembangkan usahanya. Ibu berkata dia tinggal di kota Medan dan saya tinggal di kota itu jadi saya memutuskan untuk menghubunginya karena saya telah kehilangan 16 juta karena penipuan hanya karena saya membutuhkan pinjaman untuk mengembangkan bisnis saya.

Di bawah ini adalah informasinya yang saya lihat dan yang saya hubungi.

nama ibu: Yanti Ari
nomor telepon: +62821-1644-0184
Nomor Whatsapp: +62821-1644-0184
Kota: Medan
email ibu: ariy6261@gmail.com
Setelah saya menghubungi ibu yanti dia menceritakan semua yang perlu saya ketahui dan dia berkata kepada saya bahwa setelah saya menghubungi Guaranty Trust Loans dan menerima pinjaman saya, saya harus mencoba untuk berbagi cerita saya agar orang lain yang membutuhkan pinjaman dapat diandalkan perusahaan dapat diselamatkan dari orang-orang curang yang bukan pemberi pinjaman.

Jadi saya mengajukan pinjaman sejumlah 500 juta Rupiah, dan mereka meminta kredensial saya yang saya serahkan dan setelah mereka selesai memverifikasi detail saya, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya pikir itu adalah lelucon dan mungkin itu salah satu penipuan yang membuat saya kehilangan uang, tetapi karena ibu Yanti berasal dari Medan dan saya melihat buktinya jadi saya mempercayai mereka, saya kagum ketika saya mendapatkan pinjaman dalam waktu kurang dari 24 jam dengan bunga rendah 2% tanpa jaminan. Saya sangat senang bahwa Allah menggunakan ibu yanti yang menghubungi mereka dan memperkenalkan saya kepada mereka dan karena saya diselamatkan dari pemberi pinjaman palsu dan juga akan mewujudkan impian bisnis saya.

Jadi saya menyarankan semua orang yang tinggal di Indonesia, Malaysia dan belahan dunia lain yang membutuhkan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk menghubungi Guaranty Trust Loans dan di bawah ini adalah detail mereka
email: (anamichaelguarantytrustloans@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi perusahaan dengan nomor ini: +1(470)481-0039
jangan ragu untuk menghubungi saya jika Anda memerlukan informasi lebih lanjut melalui email: (fitrianisuhesti90@gmail.com)
Terima kasih telah membaca cerita saya, dan semoga Allah terus melindungi dan memberkati kita semua bahkan di masa-masa sulit karena pandemi virus corona.

Wahyu S Handoko said...

Assalamualaikum
Data pribadi
Negara: Indonesia
Nama: Wahyu Sapto Handoko
Email: wahyusaptohandoko256@gmail.com
Alamat: Jl. Sukarela rt.02 / 05 Paninggilan, Ciledug, Tangerang
Sudah empat tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp1,2 miliar dari ibu Helen dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. Ibu Helen Wilson telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Helen bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya meminta tambahan Rp3,7 miliar setelah melalui saya proses hukum. pinjaman itu disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 48 jam di rekening bank BRI saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Mrs. Helen Wilson dan tim manajemen pinjaman WEMA Finance telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA, INDONESIA dan Rumania, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Ibu Helen Wilson hari ini dan selalu
Email: (helenwilson719@gmail.com)

WA: +1-585-326-2165

Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

Rina Mariana said...

Yang mana kamu?

KEPEMILIKAN SATU-SATUNYA
KEMITRAAN
KERJA SAMA
PERSEROAN TERBATAS
KOOPERATIF

Saya ingin menggunakan media ini agar Anda semua tahu bahwa mendapatkan pinjaman tidak sesulit dan stres seperti yang Anda pikirkan

Saya Rina Mariana asli bandung. Indonesia
Saya mendapat pinjaman saya dari ONE BILLION RISING FUND dan proses aplikasi saya mudah, lancar dan dapat dimengerti dan saya telah diberkati sejak saya baru di perusahaan pinjaman dan hidup saya tidak lagi menjadi bahan tertawaan bagi orang-orang melainkan mereka datang kepada saya sekarang untuk meminta nasihat dan bagaimana membantu mereka secara finansial dan sejauh ini saya telah memperkenalkan cukup banyak orang ke perusahaan pinjaman dan mereka juga mendapatkan pinjaman dari ONE BILLION RISING FUND
Saya akan menyarankan jika Anda sedang membutuhkan pinjaman dan ingin mendapatkan bantuan karena kami telah mendapatkan bantuan dari ONE BILLION RISING FUND kemudian hubungi perusahaan pinjaman melalui gmail di bawah ini dan dapatkan transformasi dalam hidup Anda secara finansial dan bisnis Anda seperti yang kami lakukan
Mereka yakin, aman, andal, dan terbuka untuk pelanggan
Mengapa saya menyukai mereka adalah karena Anda sangat bebas bertanya tentang pinjaman Anda dan layanan mereka 24/7

Nama Perusahaan:::ONE BILLION RISING FUND
Gmail: onebillionrisingfund@gmail.com

Hubungi saya

Nama ::::::::::: Unung Rina Marian
Gmail :::::::::::: rinamariana874@gmail.com
Pekerjaan ::::: KEPEMILIKAN SATU-SATUNYA
Jumlah pinjaman ::::: ;; $ 10.000,00
Kota Saat Ini :::::::::: Jakarta

Lestari Abyasa @ Alhamdulillah, saya mendapat pinjaman Medis dan Bisnis dari pemberi pinjaman ibu RIKA ANDERSON yang jujur said...

nama saya Ibu Lestari Abyasa dari Balikpapan di Indonesia. Saya ingin menggunakan media ini untuk mengedukasi setiap orang yang mencari pinjaman agar berhati-hati karena ada kreditor palsu. Beberapa bulan yang lalu, saya mengalami kerugian finansial, dan saya memutuskan untuk mencari pinjaman dari Manusia di Singapura dan saya ditipu.

Saya hampir putus asa sampai menemukan seseorang Ayu Amangku email ayuamangku@gmail.com yang membagikan testimoni seorang pemberi pinjaman online bernama Ibu Rika Anderson, dari RIKA ANDERSON LOAN COMPANY yang meminjamkan 100 juta pinjaman tanpa jaminan dan suku bunga yang terjangkau beberapa hari yang lalu. Saya juga melihat postingan di blog Margaretha Asmaran email margarethaasmaran@gmail.com.

Saya juga bertanya kepada Merpati Darma melalui email merpatidarma@gmail.com dan saya yakin dan setelah pinjaman saya ditransfer ke rekening bank BCA saya, saya terkejut melihat saldo rekening saya dan menemukan jumlah yang saya serahkan ditransfer langsung ke bank saya akun oleh ibu Rika Anderson tanpa penundaan. Dan saya berjanji akan membagikan kabar baik agar orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres.

Dan Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: lestariabyasan@gmail.com Tolong saya ingin Anda menggunakan informasi ini dan terbebas dari kesulitan keuangan Anda.

KESAKSIAN: Lestari Abyasa
BCA: 7683724750
dari Balikpapan di Indonesia.
Saya adalah saksi sejati dari perusahaan peminjaman Ms. Rika.
PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
Situs web: rikaandersonloancompany.webs.com
Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
Hanya Whatsapp: +1 (323) 689-3663

teddy lisa said...

Nama:Teddy Liza
status perkawinan: janda
jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
tempat tinggal saya:. Palangkaraya
email ku:::teddyliza2020@gmail.com
tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [ba'ha.sa in.do'ne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+971569461974